News

Studies

Publications

Sichtmann, C., & von Selasinsky, M. (2015). Internationalization of Product-Related Services: The Role of Relationship Marketing. In S. Fließ, M. Haase, F. Jacob, & M. Ehret (Eds.), Kundenintegration und Leistungslehre: Integrative Wertschöpfung in Dienstleistungen, Solutions und Entrepreneurship (pp. 355-368). Springer Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-658-07448-7_20

Mladenow, A., Bauer, C., Strauss, C., & Greguš, M. (2015). Location-based crowdsourcing services: a taxonomy of value-co-creation. In E. Gummesson, C. Mele, & F. Polese (Eds.), The 2015 Naples Forum on Service: Service Dominant Logic, Network and Systems Theory and Service Science: Integrating three Perspectives for a New Service Agenda

Mladenow, A., Novak, N. M., & Strauss, C. (2015). Micropayments in virtuellen Welten: Prozessmodell und Nutzung bei 7- bis 12-jährigen Besuchern. In D. W. Cunningham, P. Hofstedt, K. Meer, & I. Schmitt (Eds.), 45. Jahrestagung der Gesellschaft f�r Informatik - INFORMATIK 2015: Informatik, Energie und Umwelt, Proceedings (Vol. 246, pp. 1267-1277). Gesellschaft für Informatik e.V..