News
Studies
Research
Publications
Showing entries 271 - 273 out of 560
Benoit (née Moeller), S., Hogreve, J., Sichtmann, C., & Bilstein, N. (2019). Professionalism Kills the Trading Star: Explaining Member Participation in Trading Communities. Journal of Service Management Research, 3(2), 54-65. https://doi.org/10.15358/2511-8676-2019-2-54
Izonin, I., Tkachenko, R., Kryvinska, N., Zub, K., Mishchuk, O., & Lisovych, T. (2019). Recovery of Incomplete IoT Sensed Data using High-Performance Extended-Input Neural-Like Structure. Procedia Computer Science, 160, 521-526. https://doi.org/10.1016/j.procs.2019.11.054
Steiner, E., & Wagner, U. (2019). Sensorische Information - ein zweischneidiges Schwert? Eine Untersuchung unerwünschter Effekte verbaler sensorischer Beschreibungen für Produkte mit niedrigem sensorischen Appeal. In Proceedings zum DLG-Lebensmitteltag Sensorik 2019
Showing entries 271 - 273 out of 560