Aktuelles

Studium

Publikationen

Makarova, T., Mladenow, A., & Strauss, C. (2016). Barrierefreiheit im Internet und Suchmaschinenranking: eine empirische Untersuchung. in H. C. Mayr, & M. Pinzger (Hrsg.), Informatik 2016 - Proceedings: 26.-30. September 2016 Klagenfurt, Österreich (S. 1071-1085). Gesellschaft für Informatik e.V.. GI-Edition : lecture notes in informatics Proceedings Band 259

Arslanagic-Kalajdzic, M., Zabkar, V., Diamantopoulos, A., & Florack, A. (2016). Brothers in Blood, Yet Strangers in Response to Global Brands: A Four-Country Study of the Role of Consumer Personality. Beitrag in 3rd AIB-CEE Chapter Conference, Prag, Tschechische Republik.

Pauser, S., Wagner, U., & Ebster, C. (2016). Charismatic selling: An investigation of charismatic nonverbal behaviors in personal selling. Beitrag in Global Marketing Conference 2016, Hongkong, China.