Aktuelles

Studium

Publikationen

Kotsis, G., Paschinger, A., & Strauss, C. (2021). Gamification and Application Features for Collaborative Environments. in Y. Luo (Hrsg.), Cooperative Design, Visualization, and Engineering. 18th International Conference, CDVE 2021 Virtual Event, October 24–27, 2021, Proceedings (1. Aufl., S. 1-12). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-030-88207-5_1

Kholodylo, M., & Strauss, C. (2021). How Can Digital Games Recommender Systems Improve for Their Content Creators. in E. Pardede, & M. Indrawan-Santiago (Hrsg.), iiWAS2021: The 23rd International Conference on Information Integration and Web Intelligence (S. 34-39). Association for Computing Machinery (ACM). https://doi.org/10.1145/3487664.3487670

Wagner, U. (2021). Kundenbindungsprogramme aus der Sicht des Marketings. in S. Kirchmayr-Schliesselberger, M. Miernicki, A. Weilinger, & A. Wimmer (Hrsg.), Handbuch Kundenbindungs- und Loyalitätsprogramme (1 Aufl., S. 23-37). Facultas.