Aktuelles
Studium
Forschung
07.12.2020
26.05.2021
Publikationen
Zeige Ergebnisse 130 - 132 von 560
Kholodylo, M., & Strauss, C. (2021). How Can Digital Games Recommender Systems Improve for Their Content Creators. in E. Pardede, & M. Indrawan-Santiago (Hrsg.), iiWAS2021: The 23rd International Conference on Information Integration and Web Intelligence (S. 34-39). Association for Computing Machinery (ACM). https://doi.org/10.1145/3487664.3487670
Wagner, U. (2021). Kundenbindungsprogramme aus der Sicht des Marketings. in S. Kirchmayr-Schliesselberger, M. Miernicki, A. Weilinger, & A. Wimmer (Hrsg.), Handbuch Kundenbindungs- und Loyalitätsprogramme (1 Aufl., S. 23-37). Facultas.
Akbari, K., & Wagner, U. (2021). Playing when paying and what happens next: Customer satisfaction and word-of-mouth intention in gambled price promotions. Schmalenbach Business Review (SBR), 73(2), 243 - 271. https://doi.org/10.1007/s41471-021-00110-y
Zeige Ergebnisse 130 - 132 von 560