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Kramer, B. P., Kotsis, G., Strauss, C., & Mladenow, A. (2025). The Impact of Incremental eService Changes on Customer Experience: A Conceptual Review. in E. Pardede, Q. Ma, G. Kotsis, T. Amagasa, A. Nadamoto, & I. Khalil (Hrsg.), Information Integration and Web Intelligence: 27th International Conference, iiWAS 2025 Matsue, Japan, December 8–10, 2025 Proceedings (Band 16330, S. 326 - 333). Springer Nature.
Kostyukova, M., Windsperger, J., & Strauss, C. (2025). Platforms’ Social Impact in Times of Disruptions: Cases of Uber and Airbnb During the War in Ukraine. Beitrag in SCIA-2025: 4th International Workshop on Social Communication and Information Activity in Digital Humanities, October 30, 2025, Lviv, Ukraine, Lviv, Ukraine. https://ceur-ws.org/Vol-4107/paper3.pdf
Auer-Zotlöterer, K., & Maurer, A. (2025). Die Familie Strauss und ihr Erfolgsrezept - damals wie heute: Wie schafft es eine Musikerfamilie im 19. Jahrhundert, ein "Musikmonopol" aufzubauen, und welchen Marketing-Wert hat der Name (Johann) Strauss heute für Österreich und insbesondere Wien? . Radiosendung
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