Aktuelles
Studium
Forschung
18.11.2019
15.06.2020
Publikationen
Zeige Ergebnisse 352 - 354 von 562
Ebster, C., & Khalil, R. (2018). Trader Joe's - An Experiential Discount Retailer Conquers the Culinary Seas. in U. Wagner, H. Reisinger, & K. Akbari (Hrsg.), Fallstudien aus der österreichischen Marketingpraxis 8 (1 Aufl., Band 8, S. 15-28). Facultas.
Ayodeji, O., & Kryvinska, N. (2018). "Virtual Money as a Service" for Enterprises Servitization in Modern Digital Economy. in A. Bigdeli, T. Frandesen, J. Raja, & T. Baines (Hrsg.), Proceedings of the Spring Servitization Conference (S. 275-276)
Halkias, G., Diamantopoulos, A., Florack, A., & Palcu, J. (2018). Visual Attention as a Necessary (Yet Not Necessarily Sufficient) Condition for Country-of-Origin Effects on Consumer Preferences. in Proceedings of the 47th European Marketing Academy Conference
Zeige Ergebnisse 352 - 354 von 562