Aktuelles
Studium
Forschung
18.11.2019
15.06.2020
Publikationen
Zeige Ergebnisse 439 - 441 von 561
Sarstedt, M., Diamantopoulos, A., & Salzberger, T. (2016). Should We Use Single Items? Better Not. Journal of Business Research, 69(8), 3199-3203. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.02.040
Ebster, C. (2016). Warteschlangen, Duftmarketing und Charismaforschung. Erlebnis: Einkauf?. Radiosendung
Mladenow, A., Bauer, C., & Strauss, C. (2016). Power to the (shopping) people! Changing traditional customer-vendor interaction in online markets by ICT-enabled "group buying". in F. D'Ascenzo, M. Magni, A. Lazazzara, & S. Za (Hrsg.), Blurring the Boundaries Through Digital Innovation: Individual, Organizational, and Societal Challenges (S. 203-213). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-319-38974-5_16
Zeige Ergebnisse 439 - 441 von 561