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18.11.2019
15.06.2020
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Kampouri, K., Plakoyiannaki, M. E., & Leppäaho, T. (2015). A Critical Realist Approach for the study of Family Business International Partner Selection. Beitrag in 41st European International Business Academy conference, Rio de Janeiro, Brasilien.
Mladenow, A., & Strauss, C. (2015). Active Sourcing, Matching und Nachhaltigkeitskommunikation beim eRecruiting. in D. W. Cunningham, P. Hofstedt, K. Meer, & I. Schmitt (Hrsg.), INFORMATIK 2015: 45. Jahrestagung der Gesellschaft für Informatik, 28. September – 2. Oktober 2015 in Cottbus (S. 483-494). Gesellschaft für Informatik e.V.. GI-Edition : lecture notes in informatics Proceedings Band 246
Grohs, R., Reisinger, H., & Woisetschläger, D. (2015). Attenuation of Negative Sponsorship Effects in the Context of Rival Sports Teams' Fans. European Journal of Marketing, 49(11/12), 1880-1901. https://doi.org/10.1108/EJM-01-2013-0010
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